3D Графіка
Тривимірна графіка, або 3D-графіка (від 3 Dimensions — «3 виміри») — розділ комп'ютерної графіки, сукупність прийомів та інструментів (як програмних, так і апаратних), призначених для зображення об'ємних об'єктів. Найбільше застосовується для створення зображень, які в подальшому використовуватимуться на екрані або роздруківках в архітектурній візуалізації, кінематографі, телебаченні, відеоіграх, друкованій продукції, а також у науці та промисловості.
Тривимірне зображення на площині відрізняється від двовимірного тим, що включає побудову геометричної проекції тривимірної моделі(сцени) на площину (наприклад, екран комп'ютера) за допомогою спеціалізованих програм. При цьому модель може як відповідати об'єктам з реального світу (автомобілі, будівлі, урагани, астероїди), так і бути повністю абстрактною (проекція чотиривимірного фрактала).
Тривимірне зображення на площині відрізняється від двовимірного тим, що включає побудову геометричної проекції тривимірної моделі(сцени) на площину (наприклад, екран комп'ютера) за допомогою спеціалізованих програм. При цьому модель може як відповідати об'єктам з реального світу (автомобілі, будівлі, урагани, астероїди), так і бути повністю абстрактною (проекція чотиривимірного фрактала).
- Моделювання — створення тривимірної математичної моделі сцени і об'єктів в ній.
- Рендеринг (візуалізація) — побудова проекції відповідно до обраної фізичної моделі.
- Виведення отриманого зображення на пристрій виведення — дисплей або принтер.
Однак, у зв'язку зі спробами створення 3D-дисплеїв і 3D-принтерів, тривимірна графіка не обов'язково включає в себе проектування на площину.
Сфери реалізації 3D-моделювання
Реклама і маркетинг
Міське планування
Промисловість
Комп'ютерні ігри
Кінематограф
Архітектура та дизайн інтер'єрів
Анімація
3D моделювання в кінематографі
На сьогоднішній день жоден сучасний фільм і комп'ютерна гра не обходяться без тривимірної графіки. Професія 3D-художника затребувана як ніколи. Щоб почати створювати тривимірну графіку, потрібно мати уявлення про основні інструменти (3D редакторах) і етапах виробництва (pipeline) 3D моделей.
Особливості процесу створення фільмів
Створення комп'ютерної графіки в фільмах - колосальна робота, над якою працюють сотні професіоналів. Від сценаристів і режисерів до цілої армії 3D-художників: вони займаються моделюванням, текстуруванням, анімацією, ріггінгом і візуалізацією персонажів і віртуального світу.
Основні чинники в процесі створення графіки:
-терміни робіт;
-рівень складності і якості моделей;
-бюджет проекту.
Основні чинники в процесі створення графіки:
-терміни робіт;
-рівень складності і якості моделей;
-бюджет проекту.
Основні етапи створення та візуалізації 3D моделей в кіно
2. Текстурування - накладення текстур і матеріалів на 3D-моделі.
3. Ріггінг (від англ. Rig - оснащення) - створення віртуального «скелета», набору «кісток» / «суглобів» для подальшої анімації персонажа.
5. Візуалізація (3D візуалізація) - візуалізація створеної графіки і запис.
6. Композитинг - об'єднання окремих елементів в фінальну сцену. Наприклад, інтегрування 3D сцен в знімальний матеріал, корекція кольору і додавання ефектів.
Джерела
Комментариев нет:
Отправить комментарий